Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

Δε με νοιαζει


Δε με νοιαζει.Μ’ακους;Θελω να φυγω από δω.Αυτοι οι δρομοι ποτε δε μου ταιριαζαν.Θελω να φυγω από δω.Νιωθω ότι σερνω πισω μου όλα τα βλεμματα απεχθειας που αφηνετε φευγωντας.Δε με νοιαζει.Μ’ακους;Αυτά τα μοριακια ελπιδας που μεινανε φταινε.Θελω να φυγω από δω.Δε μ΄αγαπησες ποτε σου.Δεν προκειται να ζητιανεψω αλλα ψιχουλα.Δεν είναι του χαρακτηρα μου.Κουραστηκα.Με κουρασανε οι λεξεις σου,οι κυκλοι σου,τα τριγωνα κι οι καφτρες.Η μπαμ και κατω η μοκο.Καταλαβες Δημητρουλα μου;Βουλωσ’το το γαμιοστομα σου.Δε σε ξερει,δε σε ξερεις και τα τιαφτα.Τιποτα δε ξερουμε μα χορτασαμε απ’τα παντα.Ας γυρισει ο καθενας στη γωνια του κι ας κανει ο,τι καταλαβαινει.Εγω κουραστηκα.Νιωθω ότι θα παψω να ελπιζω και το αναμενω με ελπιδα.Μονο αυτό μου ‘μεινε.Καταλαβες;Ξεκινησα με τα παντα και με γειωσες στο παρα-κατι.Εμενα δε μ’αρεσουν οι παραλιγο καταστασεις.Εμενα μ’αρεσει η θαλασσα,το τζιν,τα κερασια και τα χαδια.Καταλαβες μαλακα;Τοσο απλη ειμαι.ΤΟΣΟ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΑΠΛΗ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου