Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Οποιος κι αν εισαι εσυ

Καποτε ηταν η καποτε θα 'ναι ολα καλυτερα ,δε ξερω πια ... Και βαρεθηκα να λεω ειμαι ετσι κι ειμαι αλλιως...Καποιος μου 'πε ''βλεπω οτι εχεις αφησει τελειως τον εαυτο σου να αιωρειται και δε ξερω που θα ξημερωσεις καμια ωρα και θα λες πως εφτασα εδω''.Κι εχει δικιο μωρε και τι να του πω αλλωστε?Βγαινω στο μπαλκονι αναβω το τσιγαρο φοβικα και με την πρωτη τζουρα αναπολω μια ανυπαρκτη πτωση για να με σωσει.Συγγνωμη που σου εσπασα το γονατο,συγγνωμη που σου εσκασα αγκωνια στο στηθος,συγγνωμη που ακουω τις λεξεις ολων σας μεσα στα σωθικα μου.Κλεμμενο κι αυτο.Παρομοιαζω τον εαυτο μου με σκυλο .Γαυγιζω μα δε δαγκωνω.Λυγιζω μα δε φευγω.Χαζευω οθονες για να γλυτωσω το παραληρημα και την ταχυπαλμια.Βαζω φιμωτρο για να μην ακουγομαι.Κι εντελει γραφω επιτυδευμενα για να λεω πως κανω κατι προσεκτικα κι ανεπιτυδευτα.Και χθες κοιμηθηκα κλαιγωντας ετσι ατσαλα και παραπονιαρικα λες κι ημουν παιδι.Κουραστηκα,σιχαθηκα,πονεσα,ποναω,θα πονεσω..Πολυφορεμενες κι αυτες οι καριολες οι λεξεις.Την επομενη φορα που θα σου σπασω το γονατο καταλαβε εστω για μια φορα οτι ειμαι τοσο ανωριμη που δε μπορω να σου ζητησω φυσιολογικα να με αγαπησεις.Η πτωση θα ναι γεματη φως ρε. Θα πλημμυρισω απο φως και ναι γαμω την τρελα μου ειμαι τοσο αλαζονικη που θελω να σε κανω να σκεφτεις πως με καταντησες ,οποιος κι αν εισαι εσυ.Εσυ,εγω,αυτος,εμεις,εσεις.Βρηκαμε αντωνυμιες κι ονοματα μα ξεχναμε τα προσωπα και τα βλεματα.Και τι να σημαινουν  τα βλεματα?Ναι.Στουμπωνομαι με επιστημονικη φαντασια εγκεφαλικη και κινηματογραφικη,στουμπωνομαι με τροφη η αλκοολ αναλογα τη διαθεση,στουμπωνομαι και με υπνο τελευταια..Κι αυτο το τελευταιο ειναι κουραστικο.Εχει και ζεστη.Στο μελλον θα βρω κατι αλλο να με γεμιζει.Το ιδιο κουραστικο,μα ελπιζω πιο αμεσο κι ας με ξεκανει μια και κατω.Αυτα για σημερα.Ετσι νομιζω δηλαδη.Και τι να πω αλλο?Αν σε μαχαιρωναν διπλα μου τωρα ,θα χανοτανε το βλεμα μου,θα θολωνε το τοπιο κι εγω θα κοιταζα σα καθυστερημενο.Μαααλιστα.Ωραια μιασματα καταληξαμε ρε.Μη περιμενεις απο μενα τιποτα.Οποιος κι αν εισαι εσυ.Εγω τελειωσα.Με τελειωσανε ,με τελειωσα,δε ξερω.Αλλα τι νοημα εχει?Πειναω για αγαπη η ποναω για αγαπη.Αλλα μη με κοιταζεις μες στα ματια.Δε προκειται ποτε να στο πω.Δε προκειται ποτε να σου πω τιποτα.Οποιος κι αν εισαι εσυ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου